Thursday, November 27, 2008

adobe photoshop n sony vegas...

pada sabtu lepas tuhari ( gaya2 membuat karangan) saya dgn baiknya menghadiri kursus adobe photoshop n sony vegas bertempat di rcsi dan dibwh bimbingan lajnah multimedia (thank u!!!)

hehhe... wpun ada meke kata 'takkanlah baru nak blaja photoshop kot... lambatnya ko ni'... aah mmg aku lambat napa?? biarlah... slagi mata belum tertutup slagi tu kita takkan pernah terlambat utk blaja... kan??

so.. inilah hasil gambar2 yg telah diedit... hehhe



dan malam tu gara2 saya eksyen saya kena buat satu assignment mengedit gambar tgn yg luka... huhu... berair2 mata oden nak edit gambar tu.... tapi tak berjaya... hehhe... saya tak cukup terrer lagi!! huhuhu.....

neway sekalung ucapan terima kasih kepada en usop, kausar, illani, muni... dan semua yg mengajak dan mengajar!!! ( n pakcik sbb saya dah lupa dia tolong ajarkan juga)

No comments: